НОВИНИ

kaisai-news-brand-expansion

06.06.2018

Пазарно разширение на KAISAI в Европа

В следствие на динамичното разширение на марката KAISAI през последните 3 години, оборудване за климатизация, вентилация и отопление произведено под марката KAISAI е достъпно в редица европейски държави.

Благодарение на последователно прилаганата стратегия, насочена към засилена активност на европейските пазари, списъкът на чуждестранните бизнес партньори на KAISAI продължава да расте. Продуктите на KAISAI отдавна се предлагат в Германия, Австрия, Швеция, България, Словакия, Чехия, Македония, Молдова и Украйна. Тази година към търговските партньори се присъединиха компании от Малта, Литва, Латвия, Португалия, Словения и Грузия.

Ключовият принос за разширяването на търговската мрежа в толкова много страни е добре обмислената комбинация от качество на продукта и достъпна цена. KAISAI адаптира продуктовото си портфолио, за да съответства на пазарната тенденция, при която все по-голям брой крайни потребители решават да инсталират климатични системи или термопомпи, като вземат предвид не само комфорта, осигурен от конкретно решение, но и фактора разходи.

„Стратегията за продажби на KAISAI EUROPE – изключителен вносител на продукти KAISAI в Европа – се основава предимно на широка гама от продукти с атрактивен ценови дял. Разбира се, всеки продуктов каталог е адаптиран към отделните пазари, като се отчита специфичното им естество и изискванията на потребителите в даден европейски регион “- обяснява Войчех Билаш, председател на KAISAI EUROPE. „Ние се фокусираме върху установяване на сътрудничество с международни партньори, като се грижим да поддържаме възможно най-високи стандарти в бизнес отношенията. Чуждестранните ни дистрибутори могат да разчитат на индивидуален подход и цялостно обслужване, което включва логистична, финансова и техническа поддръжка. „

Бъдещото разширяване на марката KAISAI през следващите години, е планирано не само на картата на Европа, но и в  държави в Близкия изток. Дискусиите с други потенциални партньори продължават и списъкът на чуждестранните представители на KAISAI се очаква да се разшири още повече тази година. Стратегията за развитие на марката включва също всички промоционални дейности, насочени към постигане целите на компанията в дългосрочен план; оттук и присъствието на марката на важни международни индустриални събития, като Mostra Convegno Expocomfort в Милано, проведено през март тази година и Chillventa, което ще се проведе в Нюрнберг този октомври.